2/17/2014

# Doğan Kitap # Gerilim # Kitap Yorumu # macera

Sessiz Kız- Tess Gerritsen


kozmokitap

         Kitabın Adı: Sessiz Kız
         Orjinal Adı: The Silent Girl
         Yazarı: Tess Gerritsen
         Sayfa sayısı: 275
        Yayınevi: Doğan Kitap
        Goodreads Puanı: 4,08
        Benim puanım: 5

         Merhabaaa:)) Yeni bir hafta ve yeni bir kitapla sizinleyim.   Herkese mutlu , huzurlu ve bol kitaplı bir hafta diliyorum... Beni tanıyanlar büyük bir Tess fanatiği olduğumu bilirler. Bulduğum bütün kitaplarını toplarım ve her biri benim için çok kıymetlidir. En çok da Rizzoli- Isles maceralarını seviyorum. Her çarşamba CNBC-e de dizisi de yayınlanmakta. (izlemek isteyenlere duyurulur...) Tess ile ilk tanışmam Cerrah ile oldu. Her kitapçıya gittiğimde okurken kendimden geçiyordum. Sonunda kitabı satın alıp kütüphaneme kazandırdım ve o gün bugündür her Tess kitabı çıkar çıkmaz indirime girmesini beklemeden alıyorum. Kitaba başladığımda duramıyorum. İnsanı öyle bir sarıyor ki dünya ile bağlarım kopuyor. Onun için işlerinizi bitirip kitabı okumaya öyle başlayın derim. Konu Tess ve kitapları olunca fazla konuşuyorum sanırım. Neyse lafı fazla uzattım. Sizi fazla sıkmadan kitabımıza geçelim:)



     Boston'daki Çin mahallesinde kesik bir el bulunur Ve binanın tepesinde de elin sahibi . Keskin bir kılıç ile infaz gibidir. Ve bilin bakalım olayı kim araştırmaya başlar... Evvet dedektif Jane Rizzoli ve adli tabib Maura Isles. Olay Çin mahallesinde saklanan sırlara ve geçmişteki bir katliama kadar uzanır. Bazı sahneleri tam bir uzakdoğu filmi gibi. Keskin kılıçlar, fantastik yaratıklar mı desem? Devamını söyleyeyim mi? Hayııır ...  Olayın yanı sıra kahramanlarımızın da özel hayatlarına yer verilmiş. Rizzoli ailesinde işler karışık. Anne Rizzoli kocası onu terk ettikten sonra kötü durumdaydı. Şimdi ise kendini toparlamaya başlar ve Korsak ile nişanlanır. Çocukları arasında bu durum fikir ayrılıklarına sebep olur. Önceki hikayede Wyoming vahşi doğasında zor şartlarda hayatta kalan Maura ve Julian birbirlerine biraz daha yakınlaşır.Sanırım biraz Maura'nın bu ergene karşı korumanın ötesinde annelik duyguları hissetmektedir. Bu arada da  polis teşkilatıyla arası hala biraz limoni... ( Bir polisin aleyhine mahkemede ifade vermişti). Nefes kesen , tahmin edemediğimiz olaylar; çok iyi betimlenmiş , fazlasıyla gerçek karakterler ve eski Çin efsaneleriyle dolu dolu bir kitap.

     Ben dediğim gibi Tess'in kitaplarını çok sevdiğim için tarafsız bir gözle bakamaya bilirim. Siz de polisiye-gerilim türü kitapları seviyorsanız okuyun derim:)

  "Nefes kesici... Gerilim yüklü, heyacan dolu bir macera."  Times Record News


kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.