7/07/2014

# Can Yayınları # İlk Gün # Kitap Yorumu # Marc Levy

İlk Gün - Marc Levy


  Marc Levy'nin okuduğum ilk kitabıdır İlk Gün. Son olur mu hayır. Bir kitapçıda 5 tl lik kitapların arasında görüp arka kapağını çok beğendiğim için aldığım bir kitap. Böyle güzel bir kitabı değerinin çok altında almış olduğum için çok mutluyum.

    Kitabın kapak tasarımı çok etkileyici. Beni kendisine çeken de biraz kapak oldu. Ben kapak tasarımını çok başarılı buluyorum.

    " Gün doğumu nerede başlar ? " kitap bu soru ile başlıyor. Astrofizikçi olan Adrian'ın günlüğünü okuyoruz kitapta. Çocukluğundan beri Adrian'ın aklındaki sorudur bu "gün doğumu nerede başlar " . Astrofizikçi olunca da bu konuyu araştırmaya başlar, evrendeki ilk gün ışığını. Bir paleoantropolog olan Keira  Endenozya'da Omo Vadisinde kazı çalışmaları yürütmektedir. O da ilk insanı bulabilmek için çalışmalarını yürütmektedir. Bu bölgede yaşayan küçük bir çocuk olan Harry , Keira 'ya bir kolye hediye eder. Hikayemizin merkezinde Adrian , Keira ve kolye yer alır. Bir vakfın, seçilen araştırmalara ödenek sağlayacağı  bir toplantıda Adrian ve Keria karşılaşırlar. Bu karşılaşma ikisinin de hayatını değiştirir. Keira'nın kolyesinin gizemini çözebilmek için Omo Vadisinden Londra'ya, Paris'ten Yunanistan'a,oralardan da Çin'e macera dolu bir yolculuk yaparlar. Bu tehlikeli bir maceradır, peşlerinde de uluslararası bir örgüt vardır. İlk yapraktan son yaprağa kadar insanı esir eden, peşinden sürükleyen bir kitap.Heyecan , aksiyon, gerilim, gizem ve biraz da  romantizm . Hepsini kitapta bulabilirsiniz.  Kitabı şahsım adına ben çok sevdim. Bittiği zaman bir yarım kalmışlık hissi yarattı ki araştırınca yazarın kitabın devamı niteliğinde olan bir kitabı daha olduğunu öğrendim. Diğer kitabı olan "İlk Gece " yi mutlaka alıp okumayı düşünüyorum. Umarım en kısa zamanda devam kitabını bulabilirim.

İlk Gün
Le Premier Jour
Marc Levy
Çeviren: Ayça Sezen
Can Yayınları
421 sf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.