3/04/2015

# Ceres Yayınları # Kariyerim Gelecek Mi # Kitap Yorumu # Yasemin Sungur

Kariyerim Gelecek Mi? - Yasemin Sungur

Yasemin Sungur

"Hayatın büyük hedefi , bilgi değil, harekettir."
                                                                  A. Huxley

   Merhaba; bugün size bana hediye olarak gönderilen ve nasılmış diye kapağını açmamla birlikte bitirmeden bırakamadığım bir kitaptan bahsetmek istiyorum. " Kariyerim Gelecek Mi?"  Ceres Yayınlarından Tuğba Hanım bana mail ile imzalı olarak bu kitabı göndermek istediklerini söyleyince çok sevinmiştim. Kargo ile kitap dün elime geçti. Bugüne kadar sayısını hatırlamadığım kadar kişisel gelişim ve psikoloji kitabı okudum.
Bu tarz kitaplar artık benim için kendilerini tekrar ettikleri için çok da cazip değiller. Bu kitap da öyle bir kitap mı acaba diye, alınca aklımda bazı soru işaretleri oluştu. İlk sayfadan okumaya başlayınca öyle bir kitaba dalmışım ki bitirmeden bırakamadım.

   Öncelikle yazarımızı tanıtarak başlamak istiyorum. Ankara doğumlu olan yazar İstanbul'da ikamet etmektedir. Finans, Danışmanlık, Tekstil, Turizm sektörlerinde İnsan Kaynakları, Eğitim ve Halkla İlişkiler, Pazarlama İletişimi alanlarında görev yapmıştır. 1 çocuk annesi olan Sungur sevdiği konuları işi yapmış ve çalışmaya devam etmektedir. Öğrenmenin hiç bitmeyeceğine inanan yazar halen farklı konularda eğitim almaya devam etmektedir. Yazar ile ilgili ayrıntılı bilgi almak isteyenler http://www.yaseminsungur.com/ sitesine bakabilirler.

   Yazar kitabımı "Hayallerden hedeflere, hedeflerden gerçeklere, bir yolculuktur yaşam...." sözleri ile imzalamış. Ne kadar anlamlı bir söz bu.  Hayaller olmadan insanlar bir hiçtir bana göre. Amaçlara ulaşmamızı sağlayan da bizleri motive eden de hayallerimizdir. Kitap " kimsin sen?" sorusu ile başlıyor. Biz  kimiz gerçekten. Kim olduğumuzu kendimiz tanımlayamaz iken çevremizin bizi tanımasını nasıl bekleriz ya da yaptığımız işten zevk almayı. Önce kendimizi tanımakla işe başlarız ki geleceğimizi planlayabilelim. Yazar kitabı birebir okuyucu ile karşılıklı konuşur gibi yazmış. Bu anlatım tarzı ve içtenliği çok sevdim. Kelime seçimleri de anlatım tarzı gibi çok başarılı. Arada kullandığı özlü sözler, kısa hikayeler kitaba renk katmış. Bu renk okuyucunun sıkılmadan  ve devamı merak ederek okumasını sağlıyor bana göre. Arada bize önerilerde bulunması , sorular sorması da okuyucuda konuyu düşünmeye ve kendi hayatında uygulamaya yönlendiriyor. 
  
    Bu kitabı okurken aslında ben kimim, beni ne mutlu eder, mutlu olduğumda her zorlukla başedebilirim ve başarı merdivenlerini tırmanmak için uygun planları nasıl yaparım gibi sorulara cevaplar bulunuyor. 

   Hayata yeni atılanlar, kariyerinde ilerlemek isteyenler, kendilerine farklı bir yol belirlemek isteyenler .... Kısacası herkese hitap eden bu kitabı şiddetle tavsiye ederim. 

  Sevgilerle♥♥♥
Kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.