12/16/2016

# Bir Bedende İki Kadın # Kitap Yorumu # Ray Yayıncılık # Sibel Yılmaz

Bir Bedende İki Kadın - Sibel Yılmaz || Kitap Yorumu

kozmokitap


   Sibel Yılmaz'ın kalemi ile ilk olarak Evlenmek İsterken Aydınlandım kitabı ile tanıştım. Kendisinin ilk kitabı , ilk göz ağrısı idi Evlenmek İsterken Aydınlandım . Enteresan bir ismi olan kitap aynı zamanda oldukça akıcı ve komik bir dille yazılmıştı. Okurken çevremde de Sibel Hamın'ın yazdığına benzer çok insan olduğunu fark ettim. Hatta birçoğuna kitabı okumalarını tavsiye ettim.  

Hangisi acıtırdı insanın canını?
Yaşadıkları mı?
Yaşamadıkları mı?
Söyledikleri mi?
Söyleyemedikleri mi?

    Yazarın ikinci kitabı hem ismi hep de kapak görseli ile çok etkileyici olmuş. Bir Bedende İki Kadın ismini okuyup da merak etmeyen yoktur sanırım. Benim aklıma ilk olarak çift kişilik geliyor :)))

İlk kitapta olduğu gibi bu kitapta da yazar yine kendi hayatından bir kesit sunuyor bizlere. Kendi sorunlarının üstesinden gelirken aynı zamanda  kişisel gelişimini paylaşıyor okuyucu ile . 


                                   kozmokitap




" Annesinin kuzusu, babasının ve abisinin prensesi Sibel , yani ben.... "  diye başlıyor kendisini tanıtmaya Sibel Hanım. İlk kitabındaki bazı konulara ve aydınlanma sürecinin bir bölümüne bu kitapta da değinilmiş. Mehmet Hocası ile konuşurken yazar aynı zamanda kendisini de tanıyor , bir nevi kendini tanıma sürecinin içine girmiş oluyor. Bir tür bilinçlenme de diyebiliriz. "Ben evlenmek istiyorum." neden ? ben istediğim için mi? kültür istediği için mi? Bu basit tespitlerle başlayan yolculuk bir kadın olarak kendisini benimsemesi ve kabullenme süreci ile devam ediyor.

 Sevginin içinde güzel ve çirkin diye bir ayrım yoktur. Her şey var olan haliyle güzeldir. 
Ben kadın olarak varım.
Benim kimsenin kabulüne ihtiyacım yok.
Ben kendimi kabul ediyorum.  

    Sibel Yılmaz'ın çıktığı yolculuğu merak ediyor ve kendi yolculuğunuzda size rehberlik etmesini istiyorsanız bu kitabı okuyun derim. Eğlendirici bir dille yazılmış kitabı sıkılmadan okuyacaksınız....



Bir Bedende İki Kadın - Sibel Yılmaz
Kitabın Adı :Bir Bedende İki Kadın
Yazar :Sibel Yılmaz
Yayınevi :Ray Yayıncılık
Sayfa Sayısı :152


Evlenmek İsterken Aydınlandım kitabının yazarı Sibel Yılmaz, ikinci kitabı Bir Bedende İki Kadın ile okurlarıyla bir kez daha buluşuyor. Yazar bu kitabında her insanın içindeki aşkı, sevgiyi, kadını, cinselliği ve korkuları kendisinden yola çıkarak en samimi ve en açık haliyle kaleme alıyor. Kendisiyle yüzleşebilen, içine bakabilen her insanın kendi hayatının başkahramanı olduğuna inanıyor. Bu kitap; içimizde sakladığımız, olmak isteyip de olamadığımız, cesaret edip ortaya çıkaramadığımız, özgürleştiremediğimiz diğer yanımızı anlatıyor. Bu kitap; yeni bir insanı, yeni bir hayatı anlatıyor. Kendisiyle yeniden buluşmak isteyen herkese...


                                                            Kozmokitap

5 yorum:

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.