12/21/2016

# Eftalya Yayınları # Kitap Yorumu # Mehtap Soyuduru Çiçek

Gitmesen Olmaz Mı? - Mehtap Soyuduru Çiçek || Kitap Yorumu

kozmokitap


"Olur bazen öyle.
Dilin dur der , gönlün destur."

    Mehtap Soyuduru Çiçek'in ikinci kitabı " Gitmesen Olmaz Mı?" . Kitabı okumadan ve konusunu bilmeden önce kapak tasarımına vuruldum. Flu görüntüler, giden bir adamın ardından bakan kadın ve hepsinden daha canlı bir görüntüye sahip çiçekler. Nedendir bilmem ancak bu görüntü hüzünü anımsatıyor bana. Belki de kadının pencerenin arkasındaki çaresiz görüntüsüdür. Sonu hüzünlü bitecek diye düşündüm açıkcası okumaya başlamadan. Okumaya başladığım zaman ise bitirmeden bırakamadım. Kesinlikle arada pembe kitaplar okunmalı. Hem zihnim dinlendi hem ruhum yenilendi. İlaç gibi geldi bana kitap....

"Hepsinden önce bugünü, bu saati, bu anı, bu dakikayı kurtar; şuan gözlerinde harekete neden olan çırpınan kirpiklerinin ardından gördüklerini kurtar! Sonrası gelecek zaten ; gelecek ve seni de alıp götürecek!"

   Türk filmi tadında , hızla okunan, bazen merakımızı depreştiren, bazen sinirden karakteri boğmak istediğimiz , bazen de yüzümüzü gülümseten harika bir kitap Gitmesen Olmaz Mı?. Göz yormadan rahatça okunan bir yapıya sahip kitap. Yazarın anlatım tarzını ve kalemini de sevdim . Yeni bir kitabı çıkarsa alıp okumak isterim.

    Kenan yakışıklı , duygusal , ünlü bir avukattır. Karısı Melis ise minyon , sarışın ,eşinin kendisi için açtığı bir derginin sahibi ve gazetecidir. Aynı zamanda Melis bencil, her daim kendisini haklı gören, elindekinin kıymetini bilmeyen yani benim en sinir olduğum insan tipidir. Sürekli kendilerini haklı gören, empati kuramayan ve sürekli pohpohlanmak isteyen insanları sevmiyorum. Benden uzak olsunlar!... Bu da dipnot olsun:))

   Kenan ve Melis'in evlilikleri bir noktada kopar ve olaylar bundan sonra başlar... Okurken Melise sinir olacak , Kenan'a belki aşık olacaksınız. Gerçi bazı konularda ona da kızmadım dersem yalan söylemiş olurum.

   Kopan bir evliliğin ardından hayata devam etme çabalarının yanı sıra , aşkı, ihaneti, pişmanlıkları, zorlukları ve bazı şeylerin geri dönüşünün olamayacağını okuyoruz kitapta.

    Pembe kitap sevenler bu kitap tam sizlere göre. Ben çok sevdim, tavsiye ederim....





Gitmesen Olmaz Mı? - Mehtap Soyuduru Çiçek
Kitabın Adı :Gitmesen Olmaz Mı?
Yazar :Mehtap Soyuduru Çiçek
Yayınevi : Eftalya Yayınları
Sayfa Sayısı :456


Babasızlığı babalık özlemi ile perçinlenmiş bir adam; Kenan. Hayata, özgürlüğe ve ben değerlerine düşkün, Anlık heveslerin kadını; Melis! Melis'i yem misali gagasını açmış bekleyen gamsız kuş; Akın. Hayat mücadelesinin küçücük bir yürekle sürdüren, mum ışığının etrafında kederinin ortağı yalnız kendisi olan, kahverengi bakışların ürkek sahibi bir kadın; Ayşegül!

İhanetin ardından buluşan hayatlar ve gerçekleşen hayaller.

Küçük bir çocuğun, yabancı bir adamın sevgisine ait açlığı ile babalık hasretine düşmüş o adamın uzattığı elden, gerçek aşka uzanan yolculuğu… Sadece Esma'nın engin yüreğinin dilinden, hep beraber "Gitmesen Olmaz mı?" diyeceğimiz bir aşk!

"Yine daldı gözlerim gözlerinin rengine,
Gül açan gül yüzünün gamzesine vurgunum.
Bıraktım yüreğimi sevdanın ahengine,
Endamın elif gibi, hemzesine vurgunum."








Mehtap Soyuduru Çiçek Kimdir?

23 Ağustos 1987 tarihinde İstanbul’da doğmuştur. Erciyes Üniversitesi mezunu, evli, iki erkek çocuk annesi ve bir kamu kuruluşunda memur olan yazar aslen Yozgatlıdır.
Mehtap Soyuduru Çiçek ilk önce wattpad platformunda yazmaya başladı. Daha sonra lacivert renkli bir ajandaya karalamaya başlamıştır. Yazarın ilk kurgu kahramanları kadınlardı. Yazarın basılan kitaplarının bir çoğunda kahramanları hep kadınlardan oluşmaktadır.







 Mehtap Soyuduru Çiçek'in okuduğum diğer kitapları :

*Pedina 

*Yolcu 

*Çiçek Gelin

*Güven Bana 

* Yalancının Mumu 

* Veda Ederken 


                                                     

3 yorum:

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.