5/15/2017

# Kitap Yorumu # Müptela Yayınları # Özge Meral # Siyah Notalar

Siyah Notalar - Özge Meral || Kitap Yorumu

Kozmokitap

   Her şeyden vazgeçmek zorunda kaldığın bir zamanda bile vazgeçemediğin bir şey olmalı.

   Müptela Yayınları'ndan çıkan Siyah Notalar kapak olarak beni etkileyen kitaplardan birisi oldu. Özge Meral'in kalemi ile ilk olarak tanıştım kitap ile. Wattpad açıldığı zaman ben de kendine orada bir hesap açtım fakat itiraf ediyorum orada yazılanları hiç okumadım. Bu nedenle wattpadde yazan Özge Meral ile de tanışmadım...

   Bu ay üst üste hüzün dolu kitaplar okudum. Bu bilinçli bir tercih değildi. Tamamen tesadüfen öyle denk geldi. Bu sıralar okuduğum kitapların arka kapak yazılarını okumadığım için konu hakkında fazla bilgi sahibi olmadan okuyorum ki bu durum çok daha iyi oldu. Arka kapak beni beklenti olarak fazla etkiliyor ya da konu hakkında fazla ipuçları verdikleri için sinir oluyorum. Siyah Notalar'da da arka kapağı okumadığım için bu kadar hüzün kokan bir kitap ile karşılaşmayı beklemiyordum. Bu ay ağla ağla göz yaşım kalmadı!...

Kozmokitap

   Adam Ve Ginny çocukluktan tanışan iki insan. Onların tanışıklıkları arkadaşlıktan daha fazla!... Zengin Ginny'nin evinde çalışan Adam.. Orada ona en fazla değer veren insan Ginny... Ginny'nin babası ölünce mirasından Adam'a da pay bırakır ve Adam bu para ile kendine iş kurar zengin olur. Ginny'nin ailesi ise kendilerine düşen parayı bitirdikleri gibi bir çok da borcun altına girerler. Paraya ihtiyaçları olduğu için yıllar sonra Ginny , Adam'ın yanına gider borç istemek için....

                Hiçbir şey , bir kadının sevdiği bir adam tarafından parçalanmasını haklı göstermez. 

   Ginny , Adam'a aşıktır. Ayrı kaldıkları bunca yıl sevgisini eksiltmemiştir. Adam ise.... Adam da Ginny'yi sevmektedir. Fakat nefret ve intikam duygusu daha ağır basmaktadır...

   Yıllar sonra karşılaşan iki aşık... Birbirinin celladı.... Sevgi mi daha ağır basar nefret mi? Yıllar önce bir şarkı sözü vardı , hatırlar mısınız bilemiyorum  : Aşk her şeyi affeder mi?? İşte bu ikilimizi tanımlayan sözler....

   Geçmişte olan acı dolu olaylar geleceği nasıl etkiler? Bir karanlık ruh birçok insanın hayatını kabusa çevirebilir mi??  Geçmişte yaşadığımız kötü deneyimler mi bizi kötü yapar yoksa bizim tercih hakkımız var mıdır?

  Dışarıdan bakan biri kendi cehennemlerinde boğulan iki kayıp ruh görecekti. Ama kurtuluşu göremeyecekti.
 
  Adam da Ginny'yi çok sevmektedir. Bu sevgi içindeki kini unutturabilecek mi yoksa ikisinin de sonu mu olacaktır?

   Bir insanın sınırlarını okurken acıyla kuşatılmış bir aşka tanıklık ediyoruz ve ruhun en derinlerine işlemiş bir acının nasıl aşkın önüne dikilebileceğini okuyoruz kitapta.

    Seni öyle çok parçalayacağım ki benden başka kimse sana uzanamayacak. Tek şifan ben olacağım. Acının da , öfkenin de, tutkunun tek sabebi ben olacağım. Yalnızca ben. Bir tek ben. Daime ben. 

   Yazarın anlatım tarzı oldukça başarılı. Kitabı okurken sinirlendim, üzüldüm, ağladım , karakterleri tutup sarsmak ve aklınızı başınıza alın demek istedim. Ne kadar kendimi yıpratsam da olacakları değiştiremedim.

    Yazarın kalemi ile tanışmanızı isterim. Yine bu kitapta da tekrar ediyorum bozuk ve kötü bir moddayken bu kitabı okumayın sizi hüznün derinliklerine sürükleyebilir. Düzgün bir ruh hali ile okuyun kitabı...








Kitabın Adı :Siyah Notalar
Yazar :Özge Meral
Yayınevi :Müptela Yayınları
Sayfa Sayısı :


Pişmanlık, yeryüzündeki cehennemin bekçisidir.

Ginny Morales, peşi sıra sürüklediği derin pişmanlığı ve hüzün dolu gözleri ile Adam Rogers’ın karşısına çıktığında yıllardır uyumakta olan bir canavarı uyandıracağından habersizdi. Canavar güzel gözlerindeki kavurucu zalimlikle onu bir seçim yapmaya zorladığında ise elindeki tek şeyi; özgürlüğünü feda etti.

Adam Rogers, en büyük yarası yıllar sonra yeniden karşısına çıktığında geçmişle olan hesaplaşmasının henüz bitmediğinin farkındaydı. Ne yarattığı yeni kimliği ne de büründüğü çelik zırh onu Azraili’nin çağrısından alıkoyabilirdi. Ensesine çöreklenen şeytanlarla bir zamanlar sevdiği küçük kıza ve benliğine savaş açtı.

Kötülük bir seçim midir, yoksa varoluş sebebi mi?
Peki ya bir canavar ne zaman canavar olmaktan vazgeçer? Onu sevdiğinizde mi?
Ya Canavar Sizi Sevmezse?

                                                            Kozmokitap

4 yorum:

  1. tavsiyen için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Kitabın konusu hayatımda yaşadığım olayları anlatıyor sandım bir an ve daha çok merak ettim :) Sınavlarım biter bitmez sakin kafayla okuyacağım bitanem :) Emeğine sağlık, çok öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman sakın sana benzemesin canım . Sakın kafayla, keyifle oku ;))

      Sil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.