6/13/2017

# Bakış Açısı # Demet Baykal # Karina Yayınevi # Kitap Yorumu

Bakış Açısı - Demet Baykal || Kitap Yorumu

kozmokitap


    Lisede ve üniversite yıllarında çok fazla kişisel gelişim kitabı okuyunca bir noktadan sonra bu kitaplar hem bana artı birşey vermemeye başladı , hem de sıkıcı olmaya. ... Uzun bir süre kişisel gelişim kitabı okumadım. Yakın zamanda bu fikrim değişmeye başladı. Yeni yazarlarımız farklı bakış açıları ile kişisel gelişim kitaplarının içeriğini de farklılaştırmaya , sıkılmadan okuyacağımız hale getirmeye başladılar. Bu yazarlardan bir tanesi de Demet Baykal.

  Kitapta Devran'ın yolculuğunu okuyoruz. Devran'ın yaşamını okurken onun kendini tanıma yoluna adım atmasını sağlayan rüyasını ve bu yolculuktaki her adımını takip ediyoruz. Devran 'ın yolundaki en büyük engelin yine kendisi olduğunu fark ediyor. Bir yola çıkmak için verilen en zor karar yola çıkma kararıdır. Devran da bu kararı verdikten sonra adım adım sorular yanıtlanmaya başlar.

   Kitap akıcı bir üslup ile yazılmış. Devran'ın hikayesini okurken bir çok da altı çizili cümle biriktirdim. Her bölüm arasıda da yazar çok sevdiğim alıntılara yer vermiş . Bu alıntılar kitabı daha da zenginleştirilmiş. Kitabın ismi de çok hoşuma gitti : Bakış Açısı. Okuyan kendi bakış açısı ile yorumluyor kitabı. Ben rearkarnasyona inanmıyorum. Kitaptaki bu konu ile alakalı bölümleri kurgu olarak okudum. Bu da benim bakış açım 😉 . Kaleminize sağlık Demet Baykal. Yeni yolculuklarda görüşmek üzere 😉 . . .

Kitaptan alıntılar : 

" O seni seçti, sen ise dinlemeyi! "

"Evet, öleceğin dakikayı değiştiremezsin fakat tüm hayatını nasıl yaşayacağını kendi seçimlerinle belirleyebilirsin. Yaşamın kalitesi tesadüf değildir. "

"Hayat ; her zaman , isteneni vermiyor. Huzuru , isyan etmek değil, kalan zamanın kıymetini bilmek yerine getiriyor. "

" Sihirbazın makassız kestiği ipler misali yeniden kaynaşmak , sahnede olduğunun aksine, görünürde kolay, gerçekte zordur "


kozmokitap

Kitabın Adı : Bakış Açısı
Yazar :Demet  Baykal
Yayınevi :Karina Yayınevi
Sayfa Sayısı :128


Kitabım ilginizi çektiyse, değişim zamanınız gelmiş demektir. Emir kipi kullanmadan da, bir kişisel gelişim kitabı yazılabileceğini göstermek istedim. Bana yapay ve itici gelen, "Söylediklerimi yapın!" yaklaşımını kullanmayarak, öğretileri olay örgüsü dahilinde işledim. Geliştim, değiştim bu yolculukta. Uzunca bir eğitim döneminden geçtim. Uyanışımı, içsel arınma ve bilgilenmenin açığa çıkardığı; idrak ve farkındalık hâli sağladı. Şafak söktü, işte şimdi sizlerle paylaşma vaktidir. Kitabın ana karakteri Devran'la beraber, Ruhsal Aydınlanma Yolculuğuna Hazır Mısınız? Uluslararası Yaşam Koçu Demet Baykal, sıra dışı bir kurgu ile sizleri;

Evrenin Çekim Yasası

Rüyaların Gizli Şifreleri ve Astral Seyahat

Kuantum Olumlama Teknikleri

Evrenin İşaret Dili

Mucizeleri Hayatımıza Çekmek

Doğru Şekilde İstemek

Zihinsel ve Ruhsal Seçimlerimiz

İlâhi Rehberlik ve Tekâmül

Kimlik Arayışı

Ölüm Anlayışı ve Ruh Göçü Sezgilerimiz ve Tevafuk

İnançlar ve İnanışlar konularında, Bakış Açısı geliştirmeye davet ediyor.

"En kusursuz plan; bizim planlayamadığımızdır."


                                                            Kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.