6/15/2017

# Darcy and Elizabeth # Kitap Yorumu # M.C. Frank

Darcy and Elizabeth || M.C. Frank || Kitap Yorumu

kozmokitap


    Merhaba, bugün size farklı ve çok sevdiğim bir kitaptan bahsetmek istiyorum : Darcy and Elizabeth. Yazar M.C. Frank kitabını pdf formatında okuyup tarafsız yorumlamam için gönderdi ki ben de bu inceliği için ona teşekkür ediyorum.

     Öncelikle kitabın kapağını çok beğendim. Evet bendeki pdf olabilir fakat kitabı Amazon'da incelerken kapak görseli ve tarzı çok hoşuma gitti . Umarım bir gün basılı hali benim de elime geçer ;) Bir de yazardan  imzalı olursa tadından yenmez :))

     Her tür kitabı okuduğumu blogumu takip edenler bilir. Tek tür kitap okuyan birisi değilim ve moduma göre kitap seçmeyi çok severim. Fakat ne var ki çocukluğumdan beri içlerinde en ağır basan klasikler olmuştur. Klasik bir eser görünce dayanamıyorum ....

     Darcy and Elizabeth 'ın tanıtımında da Jane Austen ve diğer yazarlardan bahsedince tam da bana göre diye düşündüm ve kitabı okumaya başlayınca da ne kadar halkı olduğumu anladım.

    Kitabın içerisi klasik aşk romanlarından alıntılanmış bölümlerden oluşuyor. Bu yeni türe Book Candy Classics demişler. Düşünsenize !!! Sevdiğiniz bir çok eserden en güzel bölümler bir arada... Aşk ve Gurur ile Küçük Kadınlar'ı görünce ben bittim zaten. En sevdiğim iki eser. ... Tam on beş muhteşem yazarın eserlerinden seçmeler var kitapta. Bu yazarlar arasında Shakespeare 'ı de görünce çok mutlu oldum . Shakespeare olmadan olmazdı zaten.

   Bu yeni türü çok sevdim ben  . Eğlenceli  ve muhteşem. En sevdiğiniz , tekrar tekrar okumaktan zevk alacağınız şeker gibi klasikler bir arada. Üstelik bu kitap ile birlikte daha önce okumadığım yazarları ve eserlerini de keşfetmiş oldum. Bu yeni tür ile birlikte klasik ve modern edebiyat bir araya gelmiş oluyor. Ortaçağ atmosferi, kabarık elbiseli leydiler, aşk mektupları, romantizm ve en sevdiğiniz kitap karakterleri bir arada ... Daha ne istenir ki değil mi?? Bu kitap türünün bizim ülkemizde de basılması istenir tabii ki.)) Her bölümün sonunda o bölümün hangi kitaptan olduğu ve yazarı belirtilmiş. Ben sonunda yazmasını sevdim. Siz başta hangi kitaptan okuduğunuzu bilmek isteyebilirsiniz. Sonuçta tercih meselesi.

    Her okumaya başladığım yabancı kitapta biraz tereddüt ediyorum , hakkını vererek okuyabilir miyim diye. ... Sevdiğiniz bir konu olunca nasıl okuduğunuzu ve bittiğini anlamıyorsunuz bile; )

      Klasik eserleri sevseniz de sevmeseniz de bu kitabı seveceğinizi düşünüyorum. Sıkılmadan en naif romanlar arasında dolaşıyorsunuz. Tavsiyemdir.))



kozmokitap
Kitabın Adı : Darcy and Elizabeth
Yazar : M.C Frank
Yayınevi : CreateSpace Independent Publishing Platform
Sayfa Sayısı :254


Introducing Book Candy Classics. They're fun They're gorgeous They're new! Sink your teeth into your favorite story and discover new ones to swoon over! “You must allow me to tell you how ardently I admire and love you.” This is the beginning of one of the most famous literary proposals of all time and the first in this anthology of the most romantic, poignant and colorful love declarations found in classic and modern literature. From spurned lovers to love letters pleading for a long-forgotten romance, this lovely book will remind you of your favorite literary couples and introduce you to new ones. Sometimes a heroic action is in itself a love declaration, or the story ends with the realization that love was there all along –these excerpts from masterpieces of classic and modern literature are as diverse as they are entertaining. Easily read, they will make you laugh, cry and fall in love all over again. All the passionate love scenes we have adored and reread until the pages of our books curled with time are now collected in this beautiful volume to be perused over and over again. Whether you’ve fallen in love with Mr. Darcy, Heathcliff, Captain Wentworth, Theodore Lawrence, Gilbert Blythe or Newland Archer, this book is for you.



                                                            Kozmokitap

2 yorum:

  1. ne güzel kitaplar çoğunu duydum ama okumaya fırsatım olmadı inşallah en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir paylaşım olmuş :) çok güzel kitaplar gerçekten...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.