4/29/2018

# Kitap Yorumu # Kutsal # Müptela Yayınları # Özge Erkin

Özge Erkin 'in kaleminden "Kutsal "

Kutsal - Özge Erkin


   Kutsal bir sevgi romanı ama öyle bildiğiniz , kitaplarda alışık olduğunuz sevgilerden değil. Tüm kitaplardaki gibi bir kadın ve bir adam var . Fakat ikisinden de önemli olan ve sevginin kaynağı olan bir çocuk var ortada. Küçük , masum , baba sevgisine aç bir çocuk , " Kutsal" .

  Özge Erkin'in kaleminden okuduğum ikinci kitap Kutsal. Yazarın şairane anlatımını ve konuyu ele alış biçimini seviyorum. Bana bütün sayfaları ve anlatımı şiirsel bir roman sorsanız hiç düşünmeden derim ki " Kutsal" . Okumuyor adeta cümleleri yudum yudum içiyor, içtikçe de  başınız dönüyor ve bu ahenk sizi sarhoş ediyor.

  Mehveş ... Küçük yaşta yetimhanede bir olay sonucu yolları Tufan Bey ile kesişir ve onun evlat aldığı kızı olur Mehveş. Zorlu bir çocukken zorlu be kimseye baş eğmeyen bir kadına dönüşür Mehveş. Tufan Bey  , Mehveş ve Vural bir aile olmuşlardır. Kan bağı olmasa da yürek bağıdır aralarındaki. Tehlikeli bir alemdir onların iş çevreleri. Hem kendilerini hem de sevdiklerini korumak zorundadırlar.

  Hakim... Cesur ve adaletli birisidir Hakim. O da bu tehlikeli alemde bir isme sahiptir. Yeni hedefi ise Mehveş'in sahip olduğu mekandır . Tabii bu sadece işin görünen kısmı.. Bir de görünmeyen sıcacık , duygu dolu bir kısmı da vardır. Fakat o kısmın ortaya çıkması için de bir zaman lazımdır.

  Kutsal... Mehveş'in küçük oğlu. Sevimli , tatlı . En büyük isteği bir gün babasının dönmesi ve onunla birlikte olmasıdır.

  Harika duygu dolu bir kitap Kutsal. Görünenin bir de görünmeyen yüzü olduğunu , iletişimin ne kadar önemli ve elzem olduğunu okuyoruz ve kan bağı değil gönül bağının kuvvetli olası gerektiğini , Kanından olmayanın canından nasıl daha kıymetli olduğunu okuyoruz kitapta.

  Harika duygusal ve hareketli bir kitap okumak istiyorsanız Kutsal'ı tavsiye ederim. Daha önce Özge Erkin'in kitabını hiç okumamış iseniz de tavsiye ederim.




Kutsal - Özge Erkin


Kitabın Adı : Kutsal
Yazar : Özge Ekin
Yayınevi : Müptela Yayınları
Sayfa Sayısı :469


Bu aşk sizi derinden sarsacak çünkü bir adam bir kadinin ilk önce anneliğine vurulacak!
 Bir kadının meneviş gözlerine düşen aşkla sınanacak asi yüreği... Aşkının miladını ise belirleyecek en "Kutsal'ı"...
 Bir adamın gece karası gözlerine düşen aşkla sınanacak cesur yüreği... Aşkının miladını ise belirleyecek onun en "Kutsal'ı"...
                                                                         -HAKİM-
 Yedi düvele sürdüm namımı.
 Eyvallah etmedim, baş eğmedim.
 Bir deli yangına tutuldum da aşka selam durdum.
 Ellerindeki ateşte kavurdum umudumu,
tenindeki alevde doyurdum ruhumu.
Gözlerindeki ay ışığı ile çizdim yolumu.

                                                                      -MEHVEŞ-
 Dimdik ayakta durdum yedi düvele karşı.
Eyvallah ettiler, baş eğdiler.
 Bir deli yangın durdu karşımda da almadım selamını,
 Elimdeki ateşlerle yaktım tüm umutları.
Tenimdeki alev ile aç kaldım ama direnemedim daha fazla
 Gözlerimdeki ay ışığı ile akıttım ruhumu,
 Bir avuç kora efsane yazdım.


                                                            Kozmokitap

4 yorum:

  1. Acikli ise okumayayim. Bu ara gerilime takmis durumdayim 😂😂😂

    YanıtlaSil
  2. Kan bağı değil gönül bağı lazım bizlere de birazcık sanırım ...

    YanıtlaSil
  3. Racon serisinin sıralamasını yazarmisiniz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Racon Serisi:
      *Destan
      *Kutsal
      *Usta
      Yazar sıralamanın önemi olmadığını istediğinizden okumaya başlatabileceğinizi belirtmiş bir yorumunda.

      Sil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.